Przejdź do treści
logo logo

Praca marzeń – jak ją znaleźć? Warsztaty dla kobiet

Dwie osoby na tle zachodzącego słońca z uniesionymi rękami z kciukami do góry.

Zapraszamy na pierwsze w nowym sezonie spotkanie z cyklu “Kobieta, pasja, sukces”.

Myślisz o zmianie pracy? Zastanawiasz się od czego zacząć? Przygotuj się na warsztat, który nie tylko odmieni Twoje spojrzenie na poszukiwanie pracy, ale także wyposaży Cię w narzędzia, które pomogą Ci lepiej przygotować się do procesu rekrutacji i znalezienia odpowiedniej pracy. Naszym celem jest przygotowanie uczestniczek do skutecznego poszukiwania pracy.

Korzyści z udziału w warsztacie?

  • Cele zawodowe: z nami zidentyfikujesz swoje cele zawodowe.
  • Kompetencje: pomożemy Ci określić własne kwalifikacje, umiejętności i kompetencje zawodowe.
  • Dokumenty aplikacyjne: powiemy Ci, na co zwraca uwagę rekruter przeglądając dokumenty aplikacyjne.
  • Efektywne strategie poszukiwania pracy: poznasz sprawdzone metody, dzięki którym Twoje starania w poszukiwaniu pracy przyniosą szybsze i lepsze efekty.
  • Budowanie Twojej marki zawodowej: dowiesz się, jak skutecznie prezentować siebie i swoje umiejętności oraz doświadczenie, byś była wybierana spośród wielu kandydatek.
  • Praktyczne narzędzia: otrzymasz konkretne narzędzia i strategie, które pomogą Ci przejść przez proces rekrutacyjny z pewnością siebie i determinacją.
  • Wsparcie i inspiracja: dołączysz do grupy kobiet, które jak Ty, dążą do zawodowego sukcesu.

Będzie miło jeśli przyniesiesz coś drobnego na sąsiedzki poczęstunek.

Wydarzenie jest inicjatywą sąsiadek Agnieszki i Kingi.


Prowadzące:

Agnieszka Bazyluk – dyplomowany Coach, Trener Biznesu, HR Business Partner. Absolwentka Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu „Zarządzania ludźmi w firmie” oraz „Coaching profesjonalny” na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, a także kurs „Coaching Fundamentals Certificate” organizowany przez IBD Business School i Noble Manhattan Coaching. Ukończyła również wiele kursów i szkoleń z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim, w tym kursy organizowane przez IBD Business School tj.: „Certified HR Business Partner”; „Business Trainer Certificate” – certyfikowany kurs trenera biznesu, w obszarze profesjonalnego kształcenia dorosłych. Specjalizuje się w szkoleniach rozwojowych oraz szkoleniach menedżerskich. Prowadzi warsztaty oraz coaching indywidualny i grupowy. Posiada doświadczenie w szkoleniach związanych min.: z zarządzaniem kapitałem ludzkim, rozwojem kompetencji miękkich i umiejętności interpersonalnych, komunikacji, współpracy i motywacji, i wiele innych. Preferuje warsztatową formułę prowadzenia zajęć, łącząc niezbędną teorię z dużą dawką aktywizujących ćwiczeń, symulacji, dyskusji oraz pracy własnej Uczestników. Prywatnie szczęśliwa i spełniona kobieta. Mama dwójki wspaniałych dzieci. Żyje bardzo aktywnie, uwielbia wycieczki rowerowe, taniec, spotkania z ciekawymi ludźmi, teatr, sztukę, regaty, Mazury. W chwilach wolnych lubi czytać literaturę z obszaru rozwoju osobistego, psychologii i coachingu.

Kinga Skałecka – właścicielka Biura rachunkowego „Wszystko da się ogarnąć”. Na co dzień wspiera przedsiębiorców w rozwoju ich firm i realizacji ich celów biznesowych. Z zamiłowania edukator finansowy, który nieprzerwanie od wielu lat zwiększą swoje kompetencje w tym zakresie. Prowadząc kilka biznesów ma na koncie potknięcie, które zaważyło na jej karierze, ale nauczyły tak dużo, że kieruję się tym doświadczeniem do dziś. Dopiero uporządkowanie własnego budżetu, właściwe nim zarządzanie i dobry biznes plan pozwoliły jej odnieść sukces. Obecnie swoimi doświadczeniami i wiedzą dzieli się z innymi kobietami. Prywatnie kobieta niezależna, mama 18 letniej Julci. W wolnych chwilach od pracy uwielbia podróżować, gotować w towarzystwie przyjaciół i spędzić czas z dobrą książką. Praktykuje jogę. Nie ma dla niej większej nagrody niż radość ludzi, którym pomogła osiągnąć sukces. Jej dewiza życiowa: „Wszystko da się ogarnąć”.


Miejsca Aktywności Lokalnej wspierają lokalne pomysły i działania społeczne mieszkańców. MAL-e sprzyjają nawiązywaniu sąsiedzkich relacji oraz aktywnemu spędzaniu czasu wolnego w najbliższym otoczeniu. Robią to np. poprzez udostępnianie przestrzeni na oddolne działania i wspólne aktywizowanie sąsiadów. MAL-e to odpowiedź na brak przestrzeni, gdzie mieszkańcy mogą nieodpłatnie realizować swoje pomysły.

Masz pomysł na realizację własnej inicjatywy w Samogłosce? Napisz do nas: kontakt@samogloska.waw.pl

Newsletter

Zapisz się, aby być na bieżąco!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia ​​​​​​​18 lipca 2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030, z późn. zm.) od Bielańskiego Ośrodka Kultury w Warszawie. Wyrażenie zgody sprawi, że będziemy mogli przesyłać informacje o działalności i wydarzeniach organizowanych przez Bielański Ośrodek Kultury. Więcej informacji - Polityka Prywatności.